Nízkorychlostní kontrolní vážení

Nemalé finanční prostředky se každý rok investují do rekonstrukcí silnic, současný stav je takový, že při neprovádění nízkorychlostního vážení, menšina (1%) vydělává na většině která to platí, pokud dopravce přetíží kamion 3x ušetří čas, pohonné hmoty, pracovní sílu, ale nás všechny to pak stojí desítky milionů vynaložených na rekonstrukci takto zničených silnic, kterým se mnohdy už říká spíše tankodrom, díky novele zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, která vstoupila v platnost 1. září 2012 , ale nyní můžeme vybrat více peněz do rozpočtu kraje a na straně druhé udělat nepříjemný zásah do hospodaření provozovatele a i provinilého řidiče, tedy méně zničených silnic v budoucnu.

Pro příklad v loňském roce udělil krajský úřad Jihočeského kraje dopravcům kvůli přetížení vozidel pokuty ve výši cca 1,2 milionu korun. Přetížené přitom bylo téměř každé třetí vozidlo. Oproti tomu například v Německu konkrétně v Dolním Sasku je podle statistiky přetížené každé 100. vozidlo. Přitom každý přetížený kamion poškodí silnici jako 35 tisíc aut, není se potom čemu divit když srovnáme kvalitu našich a německých silnic, novela zákona č. 13/1997 Sb. ale konečně přináší tak dlouho očekávanou změnu ,tedy méně zničených silnic v budoucnu.

Naše firma využívá pro Nízkorychostní kontrolní vážení váhy: Haenni WL 103

Pachové ohradníky s.r.o.
Copyright © 2012 Pachové ohradníky s.r.o.
tvorba www stránek People For Net a.s.